Ioan 3: 13

„Nimeni nu s-a suit in cer, afara de Cel ce s-a coborat din cer, adica Fiul Omului, care este in cer.”

Acest verset este adeseori trecut cu vederea foarte usor. Cine vorbeste? Isus Cristos, ii spune cele de mai sus lui Nicodim, un invatat al iudeilor. Unde era Domnul Isus cand ii spune aceste lucruri lui Nicodim? Pe pamant, desigur, fiindca se facuse trup si locuia „printre noi”.

Acum, Isus Cristos care era pe pamant, ii spune lui Nicodim ca nu este NIMENI care sa se fi urcat in cer, decat Cel care s-a coborat din cer. Cine s-a coborat din cer? Fiul Omului, adica Isus Cristos, El care ii vorbea, Cuvantul care s-a facut trup. Deci, acest Fiul al omului s-a coborat din cer, era pe pamant si vorbea cu Nicodim, in trup si era in cer!

Iata informatia pe care a primit-o Nicodim de la Isus Cristos, care era in fatza lui:
– eu sunt Fiul Omului;
– eu sunt in fatza ta, pe pamant, in trup;
– eu m-am coborat din cer;
– eu sunt singurul care s-a coborat din cer;
– eu sunt in cer;

Uneori martorii, zambind pe sub mustata (sau nu) intreaba: „dar, daca Isus era Dumnezeu, atunci unde a fost Dumnezeu cand Isus era pe pamant?”. Raspunsul e mai sus. Totusi, nu trebuie sa intelegem ca Isus Cristos este aceeasi persoana cu Dumnezeu Tatal.

Lasă un răspuns

